Gennem Dynamics 365’s stærke integration til Microsoft 365 får din virksomhed bedre og nemmere workflow

Dynamics 365

Dynamics 365 integrerer med Office 365

Dynamics 365 (Business Central) er Microsofts nye komplette økonomi- og forretningsløsning, et økonomiprogram til små og mellemstore virksomheder. Den samler hele din forretning i én løsning og giver en mere smidig og effektiv arbejdsgang.

Med Dynamics 365 får du en cloud løsning, et øknomiprogram, hvor du kan administrere din virksomheds økonomi, bogholderi, fakturering, kunder, indkøb, salg, lager, medarbejdere, projekter og produktion.

Dynamics 365’s stærke integration til Microsoft 365 giver ovenikøbet din virksomhed et væsentligt bedre og nemmere workflow. Du kan oprette og sende tilbud, ordrer, fakturaer, kreditnotaer samt rykkere direkte i din Outlook, uden at skulle åbne dit Dynamics 365 økonomiprogram først. Derudover spiller Dynamics 365 stærkt sammen med rapporteringsværktøjet Power BI.

Kom på kursus i Dynamics 365

Med vores samarbejdspartner, ERPsupporten.dk, tilbyder vi nu kurser og online træning i Dynamics 365 som økonomiprogram. Du kan læse meget mere om kurserne i Dynamics 365 nederst.

Heldagskursus i Dynamics 365

Sådan kommer du godt i gang med Dynamics 365 Business Central.
Har du brug for undervisning i, hvordan du arbejder i Dynamics 365 Business Central (cloud), så find dit kursus her, eller prøv vores 3-timers modulkurser.

Vi kan også tilbyde at lave et skræddersyet kursus specifikt til dig.

Forudsætning

Det forudsættes, at du har rutine i brugen af en computer og kendskab til Windows.

Varighed

Dynamics 365 er et hel dagskursus på 6 timers varighed.

Pris

Indhent en pris for en eller flere kursister

Onlinekursus eller firmakursus?

Vælg mellem onlinekursus, hvor du finder de datoer der passer dig eller vælg firmakursus og skriv til os, så vi kan aftale nærmere.

Har du spørgsmål i forbindelse med tilmeldingen?
Ring 47 17 75 05 og få hjælp.

Firmakurser

På firmakurser tilpasser vi både indhold og varighed til jeres behov og ønsker. Vi sammensætter et program til jer ud fra vores standard agenda, og tilpasser kursets læringsform til deltagernes individuelle kompetenceniveau. Alle kommer trygt i mål, og kan nemt implementere værktøjerne i det daglige arbejde.

Firmakurser afholdes på jeres adresse i et mødelokale med storskærm. Vores underviser låner en computer af jer, så deltagerne får undervisning i jeres version og opsætning. Med firmakurser er I sikret et stort udbytte med en konkret målrettet undervisning. Vi afsætter god tid til både øvelser og evt. spørgsmål, så vi kommer grundigt omkring kursusindholdet. Kontakt os og hør mere.

Virtuelle og online kurser

Online kurser foregår via internettet fra din egen computer. Du logger på via det tilsendte link, hvor vores underviser sidder klar til at gennemgå kurset “live” med en gruppe deltagere. Det er et virtuelt kursus, så der er her mulighed for at stille spørgsmål undervejs via en chatfunktion i programmet. Det kan foregå gennem GoToTraining, Teams eller Zoom. Sørg for at være klar 5 minutter før start og har testet, at lyd og evt. mikrofon virker.

Denne form for fjernundervisning har vi brugt i mange år. Virksomheder benytter sig af det, da der ofte kan være svært at afsætte en hel dag. Disse online kurser er opdelt i moduler og du kan selv bestemme hvornår du vil tage de næste moduler.

Share This