Microsoft Planner og Microsoft Lists
- Virtuelt

Microsoft Planner og Microsoft Lists

Torsdag den 28-11-2024 fra kl. 09:00 - 12:00

Torsdag den 23-01-2025 fra kl. 09:00 - 12:00

Torsdag den 20-02-2025 fra kl. 09:00 - 12:00

Torsdag den 20-03-2025 fra kl. 09:00 - 12:00

Torsdag den 01-05-2025 fra kl. 09:00 - 12:00

Torsdag den 05-06-2025 fra kl. 09:00 - 12:00

Torsdag den 21-08-2025 fra kl. 09:00 - 12:00

Torsdag den 18-09-2025 fra kl. 09:00 - 12:00

Torsdag den 16-10-2025 fra kl. 09:00 - 12:00

Torsdag den 13-11-2025 fra kl. 09:00 - 12:00

Torsdag den 11-12-2025 fra kl. 09:00 - 12:00

DKK 1.999,-

ekskl. moms

1 modul á 3 timers varighed

På kurset vil du lære:

  • Opret en ”Plan” 
  • Tilføj ny opgavesamling 
  • Opret og tilpas opgaver 
  • Tildel opgaver til andre 
  • Visninger & filtrering 
  • Forskelle på Planner (online) og Planner via Teams 
  • Overblik 
  • Effektivt arbejde med ToDo 
  • Indstillinger
  • Oprettelse og tilpasning af lister 
  • Samarbejde i Lists 
  • Visninger og overblik 
  • Inspiration til hvordan Lists kan bruges
Lær forskellen på Planner og Planner via Teams
Inspiration til hvordan Lists kan bruges
Effektiviser opgavestyring i Teams
Få et godt overblik over dine “planer”

Få et bedre overblik over dine planer

Udbytte

  • Du lærer at oprette effektive og funktionelle opgavelister
  • Du får overblikket over såvel egne som dit teams opgaver
  • Du lærer forskellen på Planner og Lists og hvordan du kan udnytte programmerne og mulighederne bedst muligt
  • Vi ser på muligheder for at sortere og filtrere dine lister

Planlæg opgaver med Planner og Lists
Microsoft Planner og Microsoft Lists er en del af Microsoft 365. På dette kursus giver vi dig et indblik i, hvordan du kan anvende programmerne effektivt i det daglige samarbejde. Du får inspiration til, hvordan og hvornår Microsoft Planner og Lists kan effektivisere opgavestyring i Microsoft Teams.

Du kan planlægge og afvikle opgaver, enten til dig selv eller ved at tildele dem til andre i din virksomhed og i Teams.

Du får et godt overblik over dine “planer” uanset om det er dine egne, dem du har tildelt andre eller blot en plan, du er medlem af. I alle planer kan du bl.a. se, hvilke opgaver der er oprettet, hvem de er tildelt og hvornår der er deadline.

Du får et flot grafisk overblik over de forskellige projekter med tilhørende opgaver samt hvem der skal løse dem og hvilken status og fremdrift, der er på opgaverne.

Microsoft Lists er endnu mere detaljeret, og du definerer og tilpasser helt selv, hvilke kolonner dine lister skal have.

Programmet kan bruges til f.eks. at lave en pipeline for salg, kompetenceoversigter for medarbejdere og som et alternativ til Planner.

På det virtuelle kursus får du:

Kontaktinfo